Subject: "Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Lõhavere küla, riigitee 24115 Suure-Jaani - Navesti km 2,105 ja Palgisaare tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-03 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Enn Kulp'" <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 16:42:27 +0200

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Lõhavere küla, riigitee 24115
Suure-Jaani – Navesti km 2,105 ja Palgisaare tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-03 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Piiber Projekt OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Viljandi
maakond, Põhja-Sakala vald, Lõhavere küla, riigitee 24115 Suure-Jaani –
Navesti km 2,105 ja Palgisaare tee ristumiskoha rekonstrueerimise
põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Aimla metskond 23 (katastritunnusega 75902:002:5906) kinnistule riigimetsa
majandamiseks juurdepääsutee rekonstrueerimine/rajamine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/1d2itpjhhhp5szd4sk4t4/CD_PP-24-03-Palgisaar
e-tee_160224.zip?rlkey=ue9ajcaj4j1ftzw32wam9srea
<https://www.dropbox.com/scl/fi/1d2itpjhhhp5szd4sk4t4/CD_PP-24-03-Palgisaa
re-tee_160224.zip?rlkey=ue9ajcaj4j1ftzw32wam9srea&dl=0> &dl=0

Koopia:

Enn Kulp [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]